Milena Frelik

Psycholog Kliniczny, Terapeuta Behawioralny w spec.

ADHD spektrum autyzmu lęk kryzys depresja terapia behawioralna

kobieta psycholożka psychoterapeutka warszawa wilanow ochota mloda usmiechnięta psycholożka

Bio


Na co dzień pracuje jako psycholog w placówce terapeutycznej dla dzieci od 2,5 roku życia oraz w Centrum Diagnozy Psychologicznej i Psychoterapii w Warszawie, gdzie prowadzę terapie psychologiczne oraz Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci oraz psychoedukację i zajęcia dla młodzieży i rodziców. Mam za sobą ponad 1,5 tys. godzin warsztatowo – szkoleniowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, na tematy zdrowia psychicznego i odporności psychicznej. Specjalizuję się w terapii długoterminowej dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz psychoedukacją rodziców w tym zakresie. W swojej pracy skupiam się na budowaniu poczucia własnej wartości, wsparcia emocjonalnego w kryzysach oraz na nauce zmiany i utrwalania nowych nawyków. Do wszystkich spotkań podchodzę indywidualnie, opierając swoją pracę o potrzeby klienta oraz jego zasoby i deficyty. Charakteryzuje mnie wysoka empatia, tolerancja, profesjonalizm oraz optymistyczne podejście do życia. 

Dodatkowo jestem współautorką platform edukacyjnych z Mediacji rówieśniczych oraz Porozumienia Bez Przemocy w duchu Marshalla Rosenberga, tworzę materiały edukacyjne oraz teczki z narzędziami do pracy własnej i pracy terapeutycznej dla dzieci, nauczycieli, rodziców i specjalistów. Uczestniczę jako prelegentka w konferencjach naukowych oraz szkoleń ogólnokrajowych dla kadr psychologiczno-pedagogicznych, na temat profilaktyki zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji i pracy z dziećmi i młodzieżą oraz warsztaty psychologiczne. 

Metody pracy i nurty terapeutyczne, które stosuję w swojej pracy: 

Nurt integracyjny, czyli podejście eklektyczne, mogące łączyć kilka założeń psychologicznych jednocześnie. Ogromną zaletą takiego rozwiązania jest to, że zarówno narzędzia, metody pracy, jak i poszukiwanie przyczyn konkretnych zaburzeń czy dysfunkcji można dostosowywać indywidualnie do pacjenta. 

Podejście behawioralne – w pracy z osobami w Spektrum Autyzmu i ADHD, zaburzeniami rozwojowymi, nawykami oraz deficytami poznawczymi – karty pracy, priorytetyzacja, programy terapeutyczne, ocena funkcjonowania. 

Podejście poznawczo-behawioralne – w pracy z codziennymi trudnościami, lękami, kryzysami, obniżonym nastrojem oraz w pracy profilaktyczno – wychowawczej. 

Techniki mediacyjne – w rozwiązywaniu konfliktów. 

– Materiały ćwiczeniowe i prace domowe w duchu Porozumienia Bez Przemocy. 

Karty pracy oraz techniki coachingowe – dla osób poszukujących zmian i przeprogramowania stanu obecnego. 

– Praca pod stałą superwizją 

Wykształcenie, szkolenia i kursy akredytowane 

Ukończyłam m.in: 

– Jednolite studia magisterskie z psychologii na ścieżce: zdrowie i rozwój 

– Studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami ze Spektrum Autyzmu i innymi zaburzeniami zachowania 

– Coaching w psychoedukacji 

– Diagnoza ADHD testem MOXO 

– Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży (w trakcie specjalizacji) 

– Certyfikowany kurs przeprowadzania przesiewowych testów kompetencji PCT oraz omówienie jego wyników. 

– Kursy Mediacji ds. oświaty 

– Kurs Treningu Porozumienia Bez Przemocy – Marshalla Rosenberga 

– Przygotowanie Pedagogiczne (w trakcie specjalizacji) 

– Analiza testów osobowości DISC Fundamental 

Z kim pracuję? – pracuję z dorosłymi, dziećmi i młodzieżą od 3 do 19 r.ż.; rodzicami; osobami w Spektrum Autyzmu i ADHD; pedagogami szkolnymi poszukującymi wsparcia lub alternatywnych, skutecznych metod nauczania. 

Prowadzę: 

● Konsultacje i terapie psychologiczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych 

● Terapie dla dzieci w Spektrum Autyzmu i ADHD 

● Diagnozę ADHD dla dorosłych 

● Warsztaty dla rodziców 

● Warsztaty dla dzieci i młodzieży 

● Coaching psychoedukacyjny dla dzieci i młodzieży 

● Mediacje rówieśnicze 

● Treningi Porozumienia Bez Przemocy 

Z jakimi trudnościami można się do mnie zgłosić? 

● Terapia Spektrum Autyzmu i ADHD dzieci 

● Depresja 

● Agresja u dziecka oraz zachowania ryzykowne 

● Nawyki i zmiana zachowań 

● Zaburzone poczucie własnej wartości 

● Rozwój osobisty 

● Kryzysy rozwojowe 

● Mutyzm wybiórczy 

● Zaburzenia emocjonalne (napady złości, płacz, nadmierne przeżywanie, wahania nastrojów) 

● Trudności wychowawcze 

● Problemy z koncentracją uwagi i pamięcią 

● Burzliwe relacje 

● Zaburzenia zachowania u dzieci od wieku przedszkolnego (agresja, trudności w stosowaniu się do zasad, skłonność do łamania prawa, zachowania opozycyjno buntownicze) 

● Mediacje rówieśnicze 

● Trudności w nauce 

● Trudności adaptacyjne (zmiana miejsca zamieszkania, narodziny rodzeństwa, choroba) 

● Zaburzenia rozwojowe (autyzm, Zespół Aspergera i ADHD) 

● Nauka Umiejętności Społecznych (w tym nauka rozumienia potrzeb i emocji) 

● Trudności w związkach, relacjach partnerskich, małżeństwach, 

● Trudności z komunikacją 


Moją misją w zawodzie jest: Zrozumienie siebie i swoich bliskich, a przy tym budowanie odporności. Moim zawodowym celem jest to, aby każdy z kim podejmuję współpracę nauczył się rozumieć samego siebie i odnalazł w tym autentyczność, z poszanowaniem drugiego człowieka. 

Pełnia dla mnie to: Kiedy nikt nie boi się mówić o swoich problemach, nie boi się wykluczenia i poszukiwania wsparcia. 

Jestem szczęśliwa gdy: Codziennie 🙂 Bo każdy dzień i każdego człowieka traktuje jak czystą kartę 

Chętnie wesprę Cię w: Pracy z Twoim dzieckiem ale także w zrozumieniu Twoich własnych uczuć i potrzeb. W akceptacji tego co jest i nauce praktycznego radzenia sobie z trudnościami 

Pomogę Ci kiedy: Tracisz motywację i nadzieję na to, że cokolwiek może się zmienić. 


Informacje praktyczne


Sesje prowadzę w języku: polskim

Specjalizacja:

  • dzieci, młodzież, dorośli
  • terapia spektrum i ADHD
  • depresja
  • kryzys
  • zaburzenia emocjonalne

Przyjmuję w Poradni: Na Ochocie i Wilanowie

Przyjmuję również on-line


Skonsultuj się z Mileną Frelik


Umów się

+48 530 333 112

Bio


 Na co dzień pracuje jako psycholog w placówce terapeutycznej dla dzieci od 2,5 roku życia oraz w Centrum Diagnozy Psychologicznej i Psychoterapii w Warszawie, gdzie prowadzę terapie psychologiczne oraz Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci oraz psychoedukację i zajęcia dla młodzieży i rodziców. Mam za sobą ponad 1,5 tys. godzin warsztatowo – szkoleniowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, na tematy zdrowia psychicznego i odporności psychicznej. Specjalizuję się w terapii długoterminowej dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz psychoedukacją rodziców w tym zakresie. W swojej pracy skupiam się na budowaniu poczucia własnej wartości, wsparcia emocjonalnego w kryzysach oraz na nauce zmiany i utrwalania nowych nawyków. Do wszystkich spotkań podchodzę indywidualnie, opierając swoją pracę o potrzeby klienta oraz jego zasoby i deficyty. Charakteryzuje mnie wysoka empatia, tolerancja, profesjonalizm oraz optymistyczne podejście do życia. 

Dodatkowo jestem współautorką platform edukacyjnych z Mediacji rówieśniczych oraz Porozumienia Bez Przemocy w duchu Marshalla Rosenberga, tworzę materiały edukacyjne oraz teczki z narzędziami do pracy własnej i pracy terapeutycznej dla dzieci, nauczycieli, rodziców i specjalistów. Uczestniczę jako prelegentka w konferencjach naukowych oraz szkoleń ogólnokrajowych dla kadr psychologiczno-pedagogicznych, na temat profilaktyki zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji i pracy z dziećmi i młodzieżą oraz warsztaty psychologiczne. 

Metody pracy i nurty terapeutyczne, które stosuję w swojej pracy: 

Nurt integracyjny, czyli podejście eklektyczne, mogące łączyć kilka założeń psychologicznych jednocześnie. Ogromną zaletą takiego rozwiązania jest to, że zarówno narzędzia, metody pracy, jak i poszukiwanie przyczyn konkretnych zaburzeń czy dysfunkcji można dostosowywać indywidualnie do pacjenta. 

Podejście behawioralne – w pracy z osobami w Spektrum Autyzmu i ADHD, zaburzeniami rozwojowymi, nawykami oraz deficytami poznawczymi – karty pracy, priorytetyzacja, programy terapeutyczne, ocena funkcjonowania. 

Podejście poznawczo-behawioralne – w pracy z codziennymi trudnościami, lękami, kryzysami, obniżonym nastrojem oraz w pracy profilaktyczno – wychowawczej. 

Techniki mediacyjne – w rozwiązywaniu konfliktów. 

– Materiały ćwiczeniowe i prace domowe w duchu Porozumienia Bez Przemocy. 

Karty pracy oraz techniki coachingowe – dla osób poszukujących zmian i przeprogramowania stanu obecnego. 

– Praca pod stałą superwizją 

Wykształcenie, szkolenia i kursy akredytowane 

Ukończyłam m.in: 

– Jednolite studia magisterskie z psychologii na ścieżce: zdrowie i rozwój 

– Studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami ze Spektrum Autyzmu i innymi zaburzeniami zachowania 

– Coaching w psychoedukacji 

– Diagnoza ADHD testem MOXO 

– Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży (w trakcie specjalizacji) 

– Certyfikowany kurs przeprowadzania przesiewowych testów kompetencji PCT oraz omówienie jego wyników. 

– Kursy Mediacji ds. oświaty 

– Kurs Treningu Porozumienia Bez Przemocy – Marshalla Rosenberga 

– Przygotowanie Pedagogiczne (w trakcie specjalizacji) 

– Analiza testów osobowości DISC Fundamental 

Z kim pracuję? – pracuję z dorosłymi, dziećmi i młodzieżą od 3 do 19 r.ż.; rodzicami; osobami w Spektrum Autyzmu i ADHD; pedagogami szkolnymi poszukującymi wsparcia lub alternatywnych, skutecznych metod nauczania. 

Prowadzę: 

● Konsultacje i terapie psychologiczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych 

● Terapie dla dzieci w Spektrum Autyzmu i ADHD 

● Diagnozę ADHD dla dorosłych 

● Warsztaty dla rodziców 

● Warsztaty dla dzieci i młodzieży 

● Coaching psychoedukacyjny dla dzieci i młodzieży 

● Mediacje rówieśnicze 

● Treningi Porozumienia Bez Przemocy 

Z jakimi trudnościami można się do mnie zgłosić? 

● Terapia Spektrum Autyzmu i ADHD dzieci 

● Depresja 

● Agresja u dziecka oraz zachowania ryzykowne 

● Nawyki i zmiana zachowań 

● Zaburzone poczucie własnej wartości 

● Rozwój osobisty 

● Kryzysy rozwojowe 

● Mutyzm wybiórczy 

● Zaburzenia emocjonalne (napady złości, płacz, nadmierne przeżywanie, wahania nastrojów) 

● Trudności wychowawcze 

● Problemy z koncentracją uwagi i pamięcią 

● Burzliwe relacje 

● Zaburzenia zachowania u dzieci od wieku przedszkolnego (agresja, trudności w stosowaniu się do zasad, skłonność do łamania prawa, zachowania opozycyjno buntownicze) 

● Mediacje rówieśnicze 

● Trudności w nauce 

● Trudności adaptacyjne (zmiana miejsca zamieszkania, narodziny rodzeństwa, choroba) 

● Zaburzenia rozwojowe (autyzm, Zespół Aspergera i ADHD) 

● Nauka Umiejętności Społecznych (w tym nauka rozumienia potrzeb i emocji) 

● Trudności w związkach, relacjach partnerskich, małżeństwach, 

● Trudności z komunikacją 


Moją misją w zawodzie jest: Zrozumienie siebie i swoich bliskich, a przy tym budowanie odporności. Moim zawodowym celem jest to, aby każdy z kim podejmuję współpracę nauczył się rozumieć samego siebie i odnalazł w tym autentyczność, z poszanowaniem drugiego człowieka.

Pełnia dla mnie to: Kiedy nikt nie boi się mówić o swoich problemach, nie boi się wykluczenia i poszukiwania wsparcia.

Jestem szczęśliwa gdy: Codziennie 🙂 Bo każdy dzień i każdego człowieka traktuje jak czystą kartę

Chętnie wesprę Cię w: Pracy z Twoim dzieckiem ale także w zrozumieniu Twoich własnych uczuć i potrzeb. W akceptacji tego co jest i nauce praktycznego radzenia sobie z trudnościami

Pomogę Ci kiedy: Tracisz motywację i nadzieję na to, że cokolwiek może się zmienić.


Informacje praktyczne


Sesje prowadzę w języku: polskim

Specjalizacja:

  • dzieci, młodzież, dorośli
  • terapia spektrum i ADHD
  • depresja
  • kryzys
  • zaburzenia emocjonalne

Przyjmuję w Poradni: Na Ochocie i Wilanowie

Przyjmuję również on-line


Skonsultuj się z Mileną Frelik


Umów się

+48 530 333 112


Holisens 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja Sealan.



Holisens 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja Sealan.